منبع آب پلاستیکی پلی اتیلنی
امتیازدهی

منبع آب ساختمانی

منبع آب ساختمان، که به تانکر یا مخزن آب نیز معروف است، برای رساندن آب به یک ساختمان مسکونی یا تجاری مورد استفاده قرار گرفته و می تواند از مواد و متریال مختلف طراحی و تولید شود. مخازن آب معمولاً برای ساختمان‌های چند طبقه به همراه پمپ آب نصب می‌شوند.
فهرست مطالب

منبع آب ساختمان، که به تانکر یا مخزن آب نیز معروف است، برای رساندن آب به یک ساختمان مسکونی یا تجاری مورد استفاده قرار گرفته و می تواند از مواد و متریال مختلف طراحی و تولید شود. مخازن آب معمولاً برای ساختمان‌های چند طبقه به همراه پمپ آب نصب می‌شوند. این نوع منبع آب در گذشته بیش‌تر از جنس فلز بود. اما با پیشرفت فناوری، مخزن پلی اتیلن که به مخزن پلاستیکی نیز معروف است به روی کار آمده و جایگزین مخازن گالوانیزه شدند.

از آنجا که این شکل از مخزن آب ساختمان (مخازن پلی اتیلنی)، کیفیت آب آشامیدنی بالاتری را حفظ می کند، عمر طولانی‌تری دارد، ضد جلبک است، به راحتی تمیز می شود، هزینه نگهداری کمی دارد، قابل حمل است و می‌تواند در حجم‌های کوچک و بزرگ تولید شود. این مخازن را می‌توانید از گروه صنعتی پروتانک به شکل مخازن آبی، دفنی و… خریداری نمایید.

متریال مختلفی وجود دارد که می‌توان منبع آب ساختمانی را از آن‌ها تولید کرد. موادی مانند فایبرگلاس یا مخازن (GRP) کامپوزیتی که به دلیل به کارگیری الیاف شیشه در مخزن در برابر نفوذ و خوردگی مقاومت بالایی دارد.

خرید منبع آب ساختمانی پروتانک

مخازن تولید شده توسط گروه صنعتی پروتانک عموما از متریال خارجی یا ایرانی با کیفیت طراحی و تولید شده‌اند. تانکر آب معمولا به صورت چندلایه بوده و و امکان ساخت به صورت سفارشی در ابعاد و اشکال متفاوت مناسب برای مکان‌های صعب‌العبور مانند زیر پله، پارکینگ و موتورخانه و… ساخته می‌شود.

خرید مخزن آب ساختمانی پروتانک
تانکر آب معمولا به صورت چندلایه بوده و و امکان ساخت به صورت سفارشی در ابعاد و اشکال متفاوت ساخته می‌شوند.

شرکت پروتانک از به روزترین تجهیزات موجود و همچنین کارکنان ماهر برای نصب و راه‌اندازی منابع مختلف استفاده خواهد کرد. تجربه بالا و حرفه‌ای بودن تیم پروتانک در پروژه‌های مختلف تیمی در همه نقاط کشور‌ از جمله تهران، البرز، قم، سمنان، همدان، یزد، مشهد، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، مازندران، گیلان و همچنین در کشورهای همسایه از ویژگی‌های مثبت این مجموعه است.

انواع مخازن آب پلاستیکی ساخته شده از متریال گوناگون

انواع مختلفی از مخازن پلاستیکی آب وجود دارد. نوع اول، تانکر آب پلاستیکی افقی نامیده می شود که شکل خوابیده‌ای داشته و روی پایه‌ها قرار می‌گیرند. این تانکرها از پلی اتیلن ساخته شده و حجمی حدود ۷۰ لیتر به بالا دارند. منبع آب پلی اتیلنی دارای دو نوع است که به آن‌ها تک جداره و سه جداره می‌گویند. تا ۵۰۰۰ لیتر نیز ظرفیت دارند. این نوع مخزن افقی معمولاً برای آب آشامیدنی ساختمان‌ها استفاده می شوند. معمولاً در پشت بام ساختمان‌ها یا زیر زمین قرار می‌گیرد. وزن این نوع منبع آب ساختمان بیشتر از نوع عمودی آن است. این به این دلیل است که مخزن دارای پایه‌های پلی اتیلنی است.

مخزن عمودی ذخیره آب

این نوع مخزن آب ساختمان می تواند حدود ۲۰۰۰۰ لیتر حجم را به صورت عمودی نگه دارد. مخزن عمودی آب دارای دو نوع است که به آن‌ها تک لایه و سه لایه نیز گفته می‌شود. شرکت پروتانک می‌تواند این نوع مخزن را با خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار دهد. در صورت خرید مخزن پلی پروپیلنی آب از نوع عمودی با توجه به حجم بالا و سبک تر بودن انتخابی ایده‌آل است. توجه داشته باشید که به دلیل فشار زیاد آب، محدودیت ارتفاعی برای این مخازن وجود دارد و بهتر است از مخازن افقی برای مخازن با حجم بالا استفاده کنید. اگر می‌خواهید مخزن آب عمودی داشته باشید، برای مشاوره بیشتر با کارشناسان پروتانک تماس بگیرید.

مخزن مکعبی ذخیره آب آشامیدنی

این نوع مخزن که به شکل مکعب مربع یا مکعب مستطیل تولید می‌شود، می تواند در اندازه‌های مختلف و متناسب با محل نصب شما انتخاب شوند. این مخازن می‌توانند حجم ۵۰۰ لیتر یا بیشتر را در خود جای دهند. اگر برای یک ساختمان بزرگتر به منبع آبی متناسب احتیاج دارید، می توانیم این مخازن را به صورت ورقه‌های پلی اتیلن چند لایه ساخته و آن‌ها را به صورت مکعب برای شما بسازیم.

منبع زیرپله‌ای ذخیره آب شرب

مخازن زیرپله‌ای دارای اندازه‌ای در حدود ۵۰۰ لیتر به بالا بوده و به شکلی طراحی شده‌اند که فضاهایی مانند زیر پله قرار بگیرند. درون این مخازن را تقویت کننده‌هایی قرار داده‌اند تا به مرور زمان شکل خود را از دست ندهند. این نوع از منبع آب ساختمانی برای ساختمان‌های دارای زیرپله طراحی و تولید می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن