لیست قیمت مخزن grp ساخت پروتانک
امتیازدهی

مخزن کامپوزیتی FRP و GRP جهت ذخیره‌سازی آب

طراحی و ساخت مخزن کامپوزیت پرو تانک با بهره‌مندی از تکنولوژی پیشرفته مخزن های چند لایه یعنی FRP/Rubber و یا FRP/Fluoropolymer صورت گرفته است که برای کاربردهای ویژه از مقاومت شیمیایی و دمایی بی نظیر برخوردار می باشد. در هنگام ساخت چنین مخازنی از بهترین مواد به همراه روش های کارآمد مانند رشته پیچی و یا لایه گذاری دستی، استفاده می شود.
فهرست مطالب

مخازن کامپوزیتی FRP و مخازن کامپوزیتی GRP در صنایع گوناگون دارای کاربردهای فراوانی هستند. می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین نیازهای انواع واحدهای صنعتی به شمار می‌آیند. از همین رو شرکت پروتانک مخازن کامپوزیت، مخزن اسید، مخزن پلی پروپیلن و… را با کیفیت ساخت بالا و استفاده از به روزترین دانش و فناوری دنیا، عرضه می‌کند. همچنین می‌تواند پاسخگوی این نیازها به ویژه برای ذخیره‌سازی آب باشد.

به منظور اطمینان یافتن از کیفیت و کارایی محصولات تولید شده، مخازن کامپوزیتی پیش از ساخت نهایی به وسیله نرم افزارهای پیشرفته‌ای همچون ANSYS و ABAQUS شبیه‌سازی شده و مورد سنجش قرار می‌گیرد. مخازن کامپوزیتی که به عنوان بهترین مخزن در صنایع شناخته می‌شود. براساس نوع کاربردی که دارند، از رزین و الیاف متفاوتی تشکیل شده‌اند.

طراحی و ساخت مخزن کامپوزیت GRP و FRP

انتخاب نوع ماده سازنده برای مخزن کامپوزیت می‌تواند از میان موادی مانند وینیل استر، پلی استر و اپوکسی انتخاب گردد . به نوع و درجه حرارت ماده سیالی که باید در آن نگهداری شود، بستگی دارد. امکان ساخت مخزن آب GRP و منبع آب FRP به صورت یکپارچه و تا حجم ۱۵۰ متر مکعب وجود دارد.

مخزن GRP یا همان مخزن فایبرگلاس به عنوان یک مخزن کامپوزیتی دارای بخش‌های مختلفی است. اتصالات آن نیز از نوع GRP است. با توجه به نوع کاربرد، رزین و الیاف مناسب انتخاب می‌گردد. مخزن GRP و FRP را به عنوان مخزن ذخیره‌سازی آب با ظرفیت‌های متفاوت طراحی و به بازار عرضه می‌کنند.

قیمت و خرید مخزن grp پرو تانک
از مهم ترین کاربردهای تانکر آب GRP و مخزن آب FRP می توان به منبع ذخیره سازی آب اشاره نمود.

کاربردهای مخازن کامپوزیتی چندلایه

از مهم‌ترین کاربردهای تانکر آب GRP و مخزن آب FRP می توان به ذخیره‌سازی آب اشاره نمود. علاوه بر این نگهداری و ذخیره سازی آب دریا، مواد اسیدی، مواد قلیایی، مواد حلال قطبی از دیگر کاربردهای مهم مخازن کامپوزیتی به شمار می‌آید. امروزه انواع منبع ذخیره سازی آب GRP و مخزن ذخیره سازی آب FRP در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. چرا که در مقایسه با مخازن قدیمی از استحکام بسیار بالاتر، وزن کمتر، تعمیر و نگهداری آسان و راندمان بالاتر برخوردار هستند.

مخزن آب FRP، که به جز آب جهت نگهداری سایر سیالات نیز کاربرد دارند. از شاخصه‌های مهمی همچون مقاومت محیطی بالا، مقاومت در برابر حرارت بالا، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر تغییر شکل و… بهره‌مند بوده و با توجه به ماده ذخیره‌سازی، درجه حرارت کارکرد و محیط قرارگیری در انواع مختلف تولید می‌شوند. بنابراین صنایع در زمینه تهیه مخزن کامپوزیتی متناسب با شرایطی که پیش رو دارند، همواره می‌توانند گزینه مناسب و کارآمد را انتخاب نمایند. 

دسته بندی مخازن کامپوزیتی grp

قیمت مخزن grp گروه پروتانک

طیف گسترده‌ای از مخزن ماژولار GRP و مخزن ماژولار FRP طراحی و تولید شده است که جهت ذخیره و نگهداری آب و انواع سیال با ویژگی های مشابه به کار می روند و مناسب مواد دارای درجه حرارت کمتر از ۶۰ درجه سانتی گراد هستند.

تانکر آب GRP و تانکر آب FRP که طی فرآیندهای دستی و رشته پیچیی مانند مخزن پلی اتیلن تولید می‌شوند. بهترین گزینه به منظور نگهداری آب قابل شرب به شمار می‌آیند. طراحی آن‌ها همواره به شکل استوانه و مکعب می‌باشد و گنجایش بسیار بالایی برای ذخیره سازی آب دارند.

مخزن کامپوزیت تولید شده به وسیله رزین‌های وینیل استر که با عنوان مخازن GRVE شناخته می‌شوند. جهت نگهداری سیالات اسیدی و قلیایی که خاصیت خورندگی دارند. به کار می روند و در درجه حرارت‌های بالا، مقاومت زیادی از خود نشان می دهند.

این رده از مخازن کامپوزیتی نیز همانند مخزن نگهداری آب یا مخازن کامپوزیتی چند لایه، با روش رشته‌پیچی و لایه‌‌گذاری دستی و همچنین در شکل‌های استوانه‌ای و مکعبی در ظرفیت‌های متنوع طراحی و تولید می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن